Koło pasowe z wbudowanym sprzęgiełkiem jednokierunkowym

Koło pasowe ze sprzęgiełkiem

Koło pasowe ze sprzęgiełkiem

Koło pasowe z wbudowanym sprzęgiełkiem jednokierunkowym, coraz powszechniej stosowane we współczesnych samochodach, należy wymieniać po ok. 100 tys. km – nawet jeśli wygląda jeszcze na całkiem sprawne.

 

Dobra praktyka wskazuje, że podczas przewidzianej przy 100-120 tys. km wymianie paska wielorowkowego napędzającego osprzęt silnika jednocześnie należy zdemontować także koło pasowe alternatora i w jego miejsce założyć nowe. Postąpić tak trzeba, gdy na osi alternatora znajduje koło z wbudowanym w środku sprzęgłem jednokierunkowym. Rozwiązanie takie jest już powszechnie spotykane, gdyż w istotny sposób zwiększa niezawodność pracy i trwałość pasków, od których zależy przecież działanie coraz liczniejszych urządzeń montowanych przy silniku. Dodatkowo wpływa na zmniejszenie hałasu i drgania powstających w napędzie osprzętu.

Sprawdź naszą ofertę sprzęgieł jednokierunkowych.

Dodaj komentarz

Jako Autoryzowany Serwis IVECO, oferujemy  Państwu tylko oryginalne części, pochodzące od oficjalnego importera Iveco Poland.
Jeżeli zaoferujemy części zamienne do oryginału, to tylko i wyłącznie sprawdzone przez naszych mechaników.

Subskrypcja

Dopisz się do listy, korzystaj z ofert specjalnych.

Logo Tpay

Copyright © 2020 | ASO KOWALSKI Rights Reserved

Zapytaj o dostępność Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Zostaw adres email.